Τρίτη 31 Ιουλίου 2012
Ζητήστε βοήθεια...Όλοι μαζί μπορούμε
Η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ - Ένωση Καταναλωτών για την "Ποιότητα Ζωής" - είναι μία μη κυβερνητική και μη κερδοσκοπική οργάνωση με ευρύ πεδίο δραστηριοτήτων, που εκτείνονται από τις περιβαλλοντικές, έως τις κοινωνικές και πολιτιστικές. Στόχοι της :
Ενημέρωση και εκπαίδευση του καταναλωτή
Διαμόρφωση ευνοϊκότερου νομοθετικού - θεσμικού πλαισίου για τα δικαιώματα των καταναλωτών
Πίεση για εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας
Εξωδικαστική και δικαστική παρέμβαση για την προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών
Η ΕΚΠΟΙΖΩ περιλαμβάνεται στους φορείς που συνδράμουν στις προσπάθειες εξωδικαστικού συμβιβασμού, όπως ορίζει ο νέος Νόμος 3869/2010 για τη ρύθμιση χρεών των υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων.
Για το λόγο αυτό λειτουργεί Τμήμα Υπερχρέωσης.
Τα γραφεία της Αθήνας θα δέχονται καθημερινά από τις 10.00πμ έως τις 17.00μμ κλήσεις καθώς και συναντήσεις κατόπιν ραντεβού. Παράλληλα, παρατείνεται το ωράριο λειτουργίας της συμβουλευτικής γραμμής υπερχρέωσης επίσης μέχρι τις 17.00 καθημερινά (τηλ. επικοινωνίας 210 3304444 – γραμμή υπερχρέωσης).
Τα γραφεία της Θεσσαλονίκης θα είναι ανοιχτά από τις 10.00πμ έως τις 17.00μμ. (τηλ. επικοινωνίας 2310 257776)
Τα γραφεία της Πάτρας θα είναι ανοιχτά από τις 9.00πμ έως τις 16.00μμ. (τηλ. επικοινωνίας 2610 222626)
Τα γραφεία της Αθήνας θα δέχονται καθημερινά από τις 10.00πμ έως τις 17.00μμ κλήσεις καθώς και συναντήσεις κατόπιν ραντεβού. Παράλληλα, παρατείνεται το ωράριο λειτουργίας της συμβουλευτικής γραμμής υπερχρέωσης επίσης μέχρι τις 17.00 καθημερινά (τηλ. επικοινωνίας 210 3304444 – γραμμή υπερχρέωσης).
Τα γραφεία της Θεσσαλονίκης θα είναι ανοιχτά από τις 10.00πμ έως τις 17.00μμ. (τηλ. επικοινωνίας 2310 257776)
Τα γραφεία της Πάτρας θα είναι ανοιχτά από τις 9.00πμ έως τις 16.00μμ. (τηλ. επικοινωνίας 2610 222626)
Προκειμένου να συνδράμει η ΕΚΠΟΙΖΩ στην προσπάθεια εξωδικαστικού συμβιβασμού, θα κάνετε τα εξής βήματα:
ΒΗΜΑ 1ο: τυπώνετε την αίτηση αναλυτικής κατάστασης οφειλών τόσες φορές, όσες είναι οι τράπεζες στις οποίες έχετε οφειλές. Την συμπληρώνετε με τους αριθμούς των τραπεζικών προϊόντων που οφείλετε προς κάθε τράπεζα και την καταθέτετε σε οποιοδήποτε κατάστημα της τράπεζας. Μετά από πέντε (5) εργάσιμες ημέρες θα σας δώσουν τις απαντήσεις.
ΒΗΜΑ 2Ο: τυπώνετε, συμπληρώνετε και υπογράφετε την υπεύθυνη δήλωση, την εξουσιοδότηση για το ΣτΚ, την αίτηση μέλους και την αίτηση ρύθμισης (τελική). Οδηγίες για τη συμπλήρωσή τους θα βρείτε στο παρακάτω συνημμένο.
ΒΗΜΑ 3Ο : βγάζετε φωτοτυπίες (απλές, όχι επικυρωμένες)
- την ταυτότητά σας
- τα εκκαθαριστικά των τριών τελευταίων ετών
- τα Ε9 και το ΕΤΑΚ (αν έχετε ΕΤΑΚ)
- την τελευταία μισθοδοσία σας (ή σύνταξη, ή κάρτα ανεργίας)
- άλλα δικαιολογητικά (προβλήματα υγείας κτλ)
Αν είστε από επαρχία στέλνετε τα παραπάνω δικαιολογητικά με courier ή συστημένη επιστολή. Μετά από 3-4 ημέρες επικοινωνείτε τηλεφωνικά για να επιβεβαιώσετε ότι παρελήφθησαν τα δικαιολογητικά και ότι είναι πλήρης ο φάκελος.
Αν είναι πλήρης ο φάκελος σας κλείνετε ραντεβού με τον νομικό(είτε με φυσική σας παρουσία, είτε τηλεφωνικά, αν είστε από επαρχία).
Στην συνέχεια η αίτηση ρύθμισης αποστέλλεται στις τράπεζες. Αν το αίτημα γίνει δεκτό, υπογράφονται οι νέες συμβάσεις και το θέμα κλείνει. Αν το αίτημα δεν γίνει δεκτό, με την παρέλευση 2 μηνών περίπου μπορούμε να εκδίδεται βεβαίωση αποτυχίας και να προχωράτε στην αίτηση προς το Ειρηνοδικείο με τον δικηγόρο της επιλογής σας.
Μην ξεχνάτε ότι δεν είστε μόνοι σας, υπάρχουν χιλιάδες συνάνθρωποι μας, που βρίσκονται στην θέση σας και αρκετοί πρόθυμοι να σας βοηθήσουν. Ζητήστε βοήθεια...Όλοι μαζί μπορούμε !!!
Επισκεφτείτε την σελίδα της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ εδώ
Καταγγελίες: katagelies@ekpizo.gr
2103304444
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου