Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η επιστολή,(σ.σ. θα την διαβάσετε παρακάτω) η τράπεζα αναγνωρίζοντας την οικονομική κατάσταση που επικρατεί στην αγορά, προσφέρει στους πελάτες της την δυνατότητα έκπτωσης στην οφειλή τους έως και 30% και εφόσον πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις που θέτει, το ποσοστό μπορεί να ανέλθει και στο 50%. Η προσφορά αυτή ισχύει αν και εφόσον ο πελάτης εξοφλήσει εφάπαξ το ποσό εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται ως έκδοση της επιστολής. Αν δεν το πρ΄ξει εντός της προθεσμίας τότε η οφειλή συνεχίζει να υφίσταται στο σύνολό της , δηλαδή στο ύψος του ποσού που ανέρχεται σήμερα.
Ποια είναι η Credicom
Ίδρυση και Δραστηριότητα
H Εμπορική Credicom Τράπεζα Α.Ε. ιδρύθηκε το 2003 στo πλαίσιο στρατηγικής συμμαχίας της Εμπορικής Τράπεζας με το διεθνή χρηματοοικονομικό Όμιλο της Crédit Agricole S.A., με στόχο την ανάπτυξη ενός πρωτοπόρου Τραπεζικού μοντέλου, εξειδικευμένου στην καταναλωτική πίστη.
Αρχικά, στη μετοχική της σύνθεση συμμετείχαν ισοδύναμα η Εμπορική Τράπεζα και η Sofinco. Από 1ης Ιανουαρίου 2010, το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της Emporiki Credicom ανήκει πλέον στην Sofinco, εταιρεία παραγωγής & διαχείρισης προϊόντων καταναλωτικής πίστης του Ομίλου της Crédit Agricole.
Τον Απρίλιο του 2010, η συγχώνευση των Sofinco και Finaref, οδήγησε στη δημιουργία του Ομίλου Crédit Agricole Consumer Finance, εξειδικευμένης θυγατρικής της Crédit Agricole στην καταναλωτική πίστη.
Μετά από μια επιτυχημένη πορεία συνεχούς ανάπτυξης, η Crédit Agricole Consumer Finance είναι πλέον ηγετικός όμιλος στην Ευρωπαϊκή αγορά καταναλωτικής πίστης. Η ισχυρή θέση του Ομίλου εδραιώθηκε από το διαχειριζόμενο δανειακό χαρτοφυλάκιο των 78,1 δις. ευρώ, τα 520 εκατ. ευρώ καθαρών κερδών το 2010 και την υπεροχή των.10.500 εργαζομένων.
Δημιουργία της Credicom Consumer Finance
Η Εμπορική Credicom ως αμιγώς θυγατρική πλέον της Crédit Agricole Consumer Finance, τον Ιανουάριο του 2011, αλλάζει όνομα και μετονομάζεται σε Credicom Consumer Finance.
Μια νέα εποχή ξεκινά, κάτω από μία κοινή εταιρική εικόνα, κοινό όραμα και κοινούς στρατηγικούς αναπτυξιακούς στόχους. Το κυρίαρχο χρώμα στη νέα εταιρική ταυτότητα είναι το πράσινο που αντικατοπτρίζει τη δέσμευση του Ομίλου Crédit Agricole για υπεύθυνη ανάπτυξη και στήριξη της πραγματικής οικονομίας.
Πηγή: http://www.fpress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου